22 Maja 2025Oferta pracy - Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu Social Media oraz prowadzenie strony internetowej Kujawsko - Pomorskiego Oddziału Okręgowego PCK. Do Twoich zadań będzie należała także współpraca z partnerami biznesowymi i organizowanie działań foundraisingowych.
Poszukujemy osoby, która:
- dobrze zna zasady działania takich platform jak Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i wie, jak zoptymalizować treść, by zaangażować odbiorców,
- kreatywnie tworzy i zarządza zasobami i treściami,
- posiada doskonałą umiejętność opowiadania i pisania, w tym kreatywność i znajomość technik pisania w mediach społecznościowych,
- zna i potrafi przygotować działania płatne w ramach systemów reklamowych oferowanych przez serwisy społecznościowe typu Facebook czy Instagram,
- potrafi zarządzać stroną internetową w systemie CMS,
- posiada umiejętność wykonywania i obróbki zdjęć i filmów,
- posiada kompetencje niezbędne podczas współpracy z partnerami biznesowymi.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i rozwijanie fanpage-ów PCK w mediach społecznościowych. Tworzenie treści postów, moderacja fanpage,
- prowadzenie strony internetowej Kujawsko - Pomorskiego Oddziału Okręgowego PCK,
- wykonywanie i obróbka zdjęć i filmów z działań PCK, niezbędnych do prowadzenia fanpage-ów, strony internetowej,
- planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji w Social Media,
- angażowanie społeczności w komunikację poprzez SM,
- planowanie i prowadzenie działań fundraisingowych,
- współpraca z Biurem Zarządu Głównego PCK oraz Oddziałami Rejonowymi PCK w województwie kujawsko - pomorskim.
Oczekujemy:
- znajomości trendów w mediach społecznościowych i zainteresowania nowymi mediami,
- kreatywności oraz sumienności w powierzonych zadaniach,
- lekkiego pióra (aby tworzyć angażujące treści) i perfekcyjnej komunikacji w języku polskim,
- znajomości pakietu MS Office (m.in. Word, Excel, Teams, Outlook, Planner),
- zaangażowania w swoje obowiązki,
- wysokich umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej - skutecznego komunikowania się z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- zdolności organizacji pracy własnej oraz współpracy z zespołem,
- chęci rozwoju,
- mile widziana znajomość pracy w organizacjach pozarządowych.
Oferujemy Ci:
- dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku,
- umowę o pracę od początku zatrudnienia,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji humanitarnej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.
Zapraszamy do kontaktu i przesyłania CV na adres krzysztof.rebacz@pck.pl