22 Maja 2025Oferta pracy - Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu Social Media oraz prowadzenie strony internetowej Kujawsko - Pomorskiego Oddziału Okręgowego PCK. Do Twoich zadań będzie należała także współpraca z partnerami biznesowymi i organizowanie działań foundraisingowych.

Poszukujemy osoby, która:

  • dobrze zna zasady działania takich platform jak Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i wie, jak zoptymalizować treść, by zaangażować odbiorców,
  • kreatywnie tworzy i zarządza zasobami i treściami,
  • posiada doskonałą umiejętność opowiadania i pisania, w tym kreatywność i znajomość technik pisania w mediach społecznościowych,
  • zna i potrafi przygotować działania płatne w ramach systemów reklamowych oferowanych przez serwisy społecznościowe typu Facebook czy Instagram,
  • potrafi zarządzać stroną internetową w systemie CMS,
  • posiada umiejętność wykonywania i obróbki zdjęć i filmów,
  • posiada kompetencje niezbędne podczas współpracy z partnerami biznesowymi. 

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie i rozwijanie fanpage-ów PCK w mediach społecznościowych. Tworzenie treści postów, moderacja fanpage,
  • prowadzenie strony internetowej Kujawsko - Pomorskiego Oddziału Okręgowego PCK,
  • wykonywanie i obróbka zdjęć i filmów z działań PCK, niezbędnych do prowadzenia fanpage-ów, strony internetowej,
  • planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji w Social Media,
  • angażowanie społeczności w komunikację poprzez SM,
  • planowanie i prowadzenie działań fundraisingowych,
  • współpraca z Biurem Zarządu Głównego PCK oraz Oddziałami Rejonowymi PCK w województwie kujawsko - pomorskim.

Oczekujemy:

  • znajomości trendów w mediach społecznościowych i zainteresowania nowymi mediami,
  • kreatywności oraz sumienności w powierzonych zadaniach,
  • lekkiego pióra (aby tworzyć angażujące treści) i perfekcyjnej komunikacji w języku polskim,
  • znajomości pakietu MS Office (m.in. Word, Excel, Teams, Outlook, Planner),
  • zaangażowania w swoje obowiązki,
  • wysokich umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej - skutecznego komunikowania się z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
  • zdolności organizacji pracy własnej oraz współpracy z zespołem,
  • chęci rozwoju,
  • mile widziana znajomość pracy w organizacjach pozarządowych.

Oferujemy Ci:

  • dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku,
  • umowę o pracę od początku zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji humanitarnej,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.

Zapraszamy do kontaktu i przesyłania CV na adres krzysztof.rebacz@pck.pl

 

wspieraj nas